Za gradiva (nalepke, plakate pripravljene za tisk se obrnite na slovenija@cipra.org).
Promocijska sporočila smo pripravili v sklopu projekta
Naj te zapelje zelena mobilnost, ki ga izvajata Cipra Slovenija in Center za trajnostni razvoj podeželja Kranj. Projekt sofinancira Ministrstvo za okolje in prostor s podnebnega sklada
Za pomoč se zahvaljujemo dijakom Prešernove gimnazije Kranj, mentorici prof. Maruši Vencelj ter zunanjim sodelavcem (IPOP, Oblikovanje & AD).
Na podlagi gesel smo oblikovali tudi promocijske plakate, predloge, kako promocijska sporočila uporabiti na avtobusu, označiti svoje kolo in predlagali obiskovalcem prireditve, da na dogodek prispejo trajnostno.
Za gradiva (nalepke, plakate pripravljene za tisk se obrnite na slovenija@cipra.org).
Promocijska sporočila smo pripravili v sklopu projekta
Naj te zapelje zelena mobilnost, ki ga izvajata Cipra Slovenija in Center za trajnostni razvoj podeželja Kranj. Projekt sofinancira Ministrstvo za okolje in prostor s podnebnega sklada
Za pomoč se zahvaljujemo dijakom Prešernove gimnazije Kranj, mentorici prof. Maruši Vencelj ter zunanjim sodelavcem (IPOP, Oblikovanje & AD).
- Ne vozi nas mami, vozimo se sami. Bus = svoboda.
- Popoldne ali zvečer, peljem se vsaj v eno smer. Bus je dogodivščina.
- Kombiniram pot po svoje, prehitim zastoje. Bus + kolo je praktično.
Na podlagi gesel smo oblikovali tudi promocijske plakate, predloge, kako promocijska sporočila uporabiti na avtobusu, označiti svoje kolo in predlagali obiskovalcem prireditve, da na dogodek prispejo trajnostno.
Za gradiva (nalepke, plakate pripravljene za tisk se obrnite na slovenija@cipra.org).
Promocijska sporočila smo pripravili v sklopu projekta
Naj te zapelje zelena mobilnost, ki ga izvajata Cipra Slovenija in Center za trajnostni razvoj podeželja Kranj. Projekt sofinancira Ministrstvo za okolje in prostor s podnebnega sklada
Za pomoč se zahvaljujemo dijakom Prešernove gimnazije Kranj, mentorici prof. Maruši Vencelj ter zunanjim sodelavcem (IPOP, Oblikovanje & AD).
Dijaki so redni uporabniki JPP in zato dobri poznavalci voznih redov, uporabniške izkušnje in imajo veliko predlogov za izboljšavo sistema JPP (vpeljava nočnih linij, odprava zamud, boljša obveščenost o dejanskem času prihoda, boljša prilagojenost voznega parka ljudem z oviranostmi, dosledno upoštevanje voznega reda …).
Zavedajo se tudi prednosti uporabe JPP z vidika osebne svobode, varnosti v prometu, socialne interakcije in dobrobiti za okolje, zato si želijo avtobuse in vlake v kombinaciji s kolesom in hojo uporabljati tudi v prihodnje.
Med prednosti uporabe JPP je na glasovanju med dijaki največ glasov prejela samostojnost in neodvisnost, ki jo prinaša uporaba JPP za mlade, sledi fleksibilnost in cenovna ugodnost ter manj težav s parkiranjem, če smo potniki na avtobusu ali vlaku. Na podlagi glasovanja, smo nato v manjših skupinah razvijali promocijska sporočila, ki bi ljudi spodbujala k uporabi javnega potniškega prometa, kolesa in hoje.
Oblikovali smo tri ključna sporočila, ki smo jih v nadaljevanju tudi grafično prikazali.
- Ne vozi nas mami, vozimo se sami. Bus = svoboda.
- Popoldne ali zvečer, peljem se vsaj v eno smer. Bus je dogodivščina.
- Kombiniram pot po svoje, prehitim zastoje. Bus + kolo je praktično.
Na podlagi gesel smo oblikovali tudi promocijske plakate, predloge, kako promocijska sporočila uporabiti na avtobusu, označiti svoje kolo in predlagali obiskovalcem prireditve, da na dogodek prispejo trajnostno.
Za gradiva (nalepke, plakate pripravljene za tisk se obrnite na slovenija@cipra.org).
Promocijska sporočila smo pripravili v sklopu projekta
Naj te zapelje zelena mobilnost, ki ga izvajata Cipra Slovenija in Center za trajnostni razvoj podeželja Kranj. Projekt sofinancira Ministrstvo za okolje in prostor s podnebnega sklada
Za pomoč se zahvaljujemo dijakom Prešernove gimnazije Kranj, mentorici prof. Maruši Vencelj ter zunanjim sodelavcem (IPOP, Oblikovanje & AD).
Dijaki so redni uporabniki JPP in zato dobri poznavalci voznih redov, uporabniške izkušnje in imajo veliko predlogov za izboljšavo sistema JPP (vpeljava nočnih linij, odprava zamud, boljša obveščenost o dejanskem času prihoda, boljša prilagojenost voznega parka ljudem z oviranostmi, dosledno upoštevanje voznega reda …).
Zavedajo se tudi prednosti uporabe JPP z vidika osebne svobode, varnosti v prometu, socialne interakcije in dobrobiti za okolje, zato si želijo avtobuse in vlake v kombinaciji s kolesom in hojo uporabljati tudi v prihodnje.
Med prednosti uporabe JPP je na glasovanju med dijaki največ glasov prejela samostojnost in neodvisnost, ki jo prinaša uporaba JPP za mlade, sledi fleksibilnost in cenovna ugodnost ter manj težav s parkiranjem, če smo potniki na avtobusu ali vlaku. Na podlagi glasovanja, smo nato v manjših skupinah razvijali promocijska sporočila, ki bi ljudi spodbujala k uporabi javnega potniškega prometa, kolesa in hoje.
Oblikovali smo tri ključna sporočila, ki smo jih v nadaljevanju tudi grafično prikazali.
- Ne vozi nas mami, vozimo se sami. Bus = svoboda.
- Popoldne ali zvečer, peljem se vsaj v eno smer. Bus je dogodivščina.
- Kombiniram pot po svoje, prehitim zastoje. Bus + kolo je praktično.
Na podlagi gesel smo oblikovali tudi promocijske plakate, predloge, kako promocijska sporočila uporabiti na avtobusu, označiti svoje kolo in predlagali obiskovalcem prireditve, da na dogodek prispejo trajnostno.
Za gradiva (nalepke, plakate pripravljene za tisk se obrnite na slovenija@cipra.org).
Promocijska sporočila smo pripravili v sklopu projekta
Naj te zapelje zelena mobilnost, ki ga izvajata Cipra Slovenija in Center za trajnostni razvoj podeželja Kranj. Projekt sofinancira Ministrstvo za okolje in prostor s podnebnega sklada
Za pomoč se zahvaljujemo dijakom Prešernove gimnazije Kranj, mentorici prof. Maruši Vencelj ter zunanjim sodelavcem (IPOP, Oblikovanje & AD).
Related Images:
(Visited 45 times, 1 visits today)