Regiomarket

INTERREG III B

Vrednost projekta: 3.000.000 EUR

Trajanje projekta: 2006-2008

Vloga CTRP Kranj: PARTNER V PROJEKTU

Cilji projekta

  • podpreti z izmenjavo izkušenj ter pilotnimi aktivnostmi zagotavljanje  kakovosti ter učinkovito trženje visokokakovostnih regionalnih izdelkov in storitev s področij Prehrane, Gastronomije-turizma in Obnovljivih virov energije v partnerskih regijah oz. na celotnem območju Alpskega prostora

 

Rezultati projekta

  • pripravljena vloga  za registracijo Gorenjske prekajene zaseke kot izdelka z geografskim poreklom
  • oblikovana krovna regionalna znamka Okusi Gorenjske in pod znamka za mesne izdelke in Gorenjski jedilnik
  • Ustanovljeno Društvo za zaščito in promocijo gorenjskih dobrot
  • Oblikovana trženjska strategija za regionalne izdelke Gorenjske
  • izvedena projektna delavnica s 35 udeleženci iz 7 alpskih držav
  • 3 delavnice za promocijo kvalitetnih regionalnih izdelkov in jedi
  • uspešno administriran projekt in poročanje

Related Images:

(Visited 35 times, 1 visits today)
Skills

Posted on

26. November, 2019

Accessibility