MEDNARODNA KONFERENCA PROJEKTA NATURE EXPERIENCE (Brezmejna doživetja narave), Kranj, 19.4.2012

V četrtek 19. aprila, 2012 se je v hotelu Bellevue na Šmarjetni gori nad Kranjem v okviru projekta Nature Experience (Brezmejna doživetja narave) odvijala mednarodna konferenca na temo trženja v turizmu.

Po uvodnem pozdravu župna Mestne občine Kranj gospoda Mohor Bogataja, je vodja projekta Nature Experience (Brezmejna doživetja narave) gospod Rakobitsch iz Urada deželne vlade Koroške iz Avstrije udeležencem predstavil sam projekt, cilje in posamezne aktivnosti. Strategijo trženja turističnih programov in same programe oblikovane na slovenski in avstrijski strani je predstavila gospa Marjeta Jeraj iz podjetja Alpe Adria. Kako pomembne so pri turistični prepoznavnosti in promociji zgodbe so izvedeli od gospoda Roka Klančnika iz Slovenske turistične organizacije. Vključenost čezmejnih turističnih programov v preostalo turistično ponudbo Visokih tur in Jezerskega sta predstavila gospod Andreas Kleinwachter iz Narodnega parka Visoke ture ter Rok Teul iz podjetja Feel Green Group. Gospod Martin Doblhammer je podal analize potencialnih ciljnih skupin, ki obiščejo avstrijsko Koroško, za zaključek pa je gospod Marko Majer iz Agencije Mayer McCann podal in predstavil nove trende trženja. Konferenca se je zaključila z aktivno diskusijo udeležencev in predavateljev.

POWER POINT predstavitve predavanj:

 Splošna predstavitev projekta ter ciljev priprave programov čezmejnih programov “doživetij narave”g. Kurt Rakobitsch

 Strategija trženja s smernicami izhodišča za razvoj skupnih čezmejni turističnih programovga. Marjeta Jeraj

 Moč zgodb v turizmu – njihova vloga pri razvoju in izvajanju turističnih programov, g. Rok Klančnik

 Čezmejni programi ALPSKE GORE: Mit Grossglocknerja, Paket Premium! Narodni park Visoke Ture, g. mag. Andreas Kleinwächter

Čezmejni program ALPSKE ŽIVALI: svobodni kot ptice, g. Rok Teul

 Programi doživetij narave na avstrijskem Koroškem, g. Martin Doblhammer

 Novi trendi v trženju s primeri dobrih praks, g. Marko Majer

Leave a Reply

*

captcha *